Portada Escéniques Wajdi Mouawad protagoniza la seronda teatral asturiana y española

Wajdi Mouawad protagoniza la seronda teatral asturiana y española

by asturnet

Los teatros españoles van abrir la temporada 2013-2014 con una programación que, sometida a los rigores de l’austeridá, decantser nesta oportunidá polos dramaturgos nacionales y les adaptaciones de los clásicos. Nel casu asturianu, el Teatru Xovellanos de Xixón va presentar una obra de Wajdi Mouawad, Mariña, un títulu del reputáu dramaturgu y actor canadiense d’orixe llibanés que tuvo hasta xunu nel Romea de Barcelona.

La propuesta pa los próximos meses del Centru Dramáticu Nacional (CDN) calterizase pola diversidá “nel xéneru, estilu y estética” d’unos espectáculos que gocien de “una impecable factura artística”, según esplicó’l so director, Ernesto Caballero, na presentación de la nueva temporada.

Trenta y seis obres de 41 autores con compañíes convidaes como’l Teatru d’Arte de Moscú o producciones propies como Amantes, de Vicente Aranda, formen parte d’una ufierta pa la que se podía de 4,5 millones d’euros, menos de la metá que va seis años.

Nel Valle-Inclán tán programaes pala seronda representaciones como “Nada tres la puerta”, de temática europea, con llibretu de Juan Cavestany y empobinada por Mikel Gómez de Segura.

Ente les cites imprescindibles de la temporada tarán “Seuls”, de Wajdi Mouawad, el reputáu dramaturgu y actor canadiense d’orixe llibanés que va protagonizar la seronda xixonesa, y “Ubu Roi”, de Declan Donnellan con Ckeek by Jowl, programaes esti branu na Bienal de Venecia de teatru con un gran ésitu.

Tamién te podria gustar