Vuelve’l Teatru na seronda a Uviéu

Vuelve’l Teatru na seronda a Uviéu
06 ochobre 08:54 2022 Imprimir

La Filarmónica acueye, dende’l sábadu un nuevu ciclu teatral qu’arrinca con “Baillar Agora”. El conceyal de Cultura, José Luis Costilllas, y el director artísticu, Luis Vigil presentáronlo esta selmana.

El presidente de la Fundación Municipal de Cultura, el conceyal de Cultura José Luis Costillas presentó esta selmana, en rueda de prensa, la temporada de Teatru de Seronda d’Uviéu “que, una seronda más, vuelve a la que ye la so casa, el Teatru Filarmónica” y qu’arrinca esti sábadu, día 8 y va enllargase a lo llargo de too el mes d’ochobre, payares y tamién avientu. Tratar de “un ciclu de teatru que va empobináu a adultos y tamién al públicu familiar, con dalgún de los títulos específicamente pensáu para los más pequenos de la casa. Empezamos este mesmu sábadu con una obra que combina interpretación con coreografía y baille, y que realiza la compañía de Marta Alonso Tejada en  Coproducción col Centru Coreográficu Galego. Una obra que collechó yá diversos galardones na nuesa comunidá vecina, que se titula Baillar Agora, y que foi espectáculo revelación en Galicia nel añu 2021”.

Nesta otoñada, esplicó Costillas, que tuvo acompañáu del director artísticu del ciclu, Luis Vigil, “queremos impulsar siempres el nuesu sofitu a les producciones asturianes, con obres que s’incluyeron nel Circuitu d’Artes Escéniques del Principáu, obres premiaes nos galardones de teatru más relevantes a nivel nacional, como son los Premios Max, y, como digo, obres para esfrutar en familia y averar a los neños y mozos al teatru y a la interpretación en directu sobro les tables”.  Pa la programación cultural d’Uviéu, “el teatru ocupa un llugar bien destacáu, nun imaxinamos un teatru Filarmónica ensin artes escéniques, y por eso siguimos sofitando esta disciplina artística y les producciones que se conciben n’Asturies  y n’Uviéu y animando a tolos uvieinos a consumir cultura y contribuyir, con ello, a fortalecer el texíu artístico cultural de la nuesa ciudá”, concluyó’l responsable municipal de Cultura.

Luis Vigil hai desglosado el programa completu de la temporada que, na so opinión, “ye xuna amuesa diversa qu’atiende a esa diversidá del públicu que garrasti a la Filarmónica”. Esti sábadu “empezamos con un monólogu de danza teatro nel que Marta Alonso fai xuna amuesa de tola so trayectoria vital como baillarina y como muyer”. Tamién destacó la collaboración con otres entidaes y programes”.

Tol programa en https://www.oviedo.es/teatro/otono

  Categories: