Portada Cine Vuelve’l Cine de los Martes n’Avilés con 6 títulos bien galardonaos

Vuelve’l Cine de los Martes n’Avilés con 6 títulos bien galardonaos

by redacción asturnews

Torna a la Casa de Cultura’l Cine de los Martes” para esfrutar en versión orixinal de les meyores películes. Tratase de filmes que lleguen per primer vegada a Avilés y que collecharon numberosos galardones internacionales. Los cinéfilos van poder esfrutar de comedies, drames o thriller al preciu de trés euros per película, tollo en versión orixinal con subtítulos.

Y, poques gracies, tando garantizaes les necesaries midíes de seguridá qu’esixe la normativa pola pandemia sanitaria tocantes a hixene y distancia social. Hai películes españoles de directores y directores bien conocíes como Icíar Bollaín o como Juanma So Ulloa. Y actores de gran talla internacional como Anthony  Hopkins. Tamién hai espaciu para cine menos conocíu como’l xeorxanu y para el documental de gran calidá.

La nueva programación entamaba esti martes día 12 cola película española ‘La boda de Rosa’, premiu especial del xuráu nel últimu festival de Málaga. Toles proyecciones son a les 20:15 hores na Casa de Cultura y les localidaes pueden adquirise na taquilla de la Casa y en https://entradas.liberbank.es/palaciovaldes

Ver Calendariu de proyecciones

Tamién te podria gustar