Portada Educación Vuelve la Campaña Recoyida de Llibros en “La Simiente”

Vuelve la Campaña Recoyida de Llibros en “La Simiente”

by asturnet

En puertes del cursu escolar 2014/2015, La Semiente retoma la 3ª Campaña de Recoyida de Llibros y Material escolar. Nesta segunda fase, el centru social “La Semiente” asitiáu na Calle Eladio G.Jove Nº6 de L’Entregu, va proceder a entregar el material y los llibros pa los/les escolinos/escolines qu’asina lo reclamen, dende’l Martes día 9 de Setiembre fasta’l Vienres 19 del mesmu mes, n’horariu de 5 a 7 la tarde.

Amás d’esto, esti llocal autoxestionáu sigue recibiendo llibros de testu d’esti añu y del añu pasáu, de tolos cursos, escueles, institutos y colexos, tol material escolar que la xente yos pueda apurrir y tamién donaciones de perres pa faer llotes de material escolar.

Eso si, en “La Simiente” quieren facer alcordanza de que “nun ye obligatorio traer coses pa poder llevar, y que nun puen asegurar que tola xente tope lo que busca, asi cá ún/una qu’aporte lo que pueda y lleve lo que tope de lo que necesite”.

Por últimu, La Semiente quier da-yos munchisimes gracies “a toles persones que contribuyeron echando perres nes huches que se distribuyeron pela Cuenca y a los comerciantes y chigreros que les pusieron nos sos establecimientos”. Amás recuerden qu’eses perres “van revertir equí, ya que’l material escolar va comprase en pequeñes llibreríes y papeleríes de la zona, pequeñes por comparación colos grandes centros comerciales, pero mui grandes pola solidaridá y apoyu que nos van mostrando”.

Tamién te podria gustar