Portada Educación Volver a la facultá ocupando un sitiu sí y otru non va ser la opción pal nuevu cursu

Volver a la facultá ocupando un sitiu sí y otru non va ser la opción pal nuevu cursu

by redacción asturnews
Foto: Iglesias Riveiro (https://www.flickr.com/photos/riveiro/)

La Universidá diseñó trés escenarios pal próximu cursu académicu nel Plan Marco, que foi presentáu nel grupu de coordinación contra la covid, y que se va llevar al Conseyu de Gobiernu de la institución el próximu día 28 y volver a la facultá ocupando un sitiu sí y otru non va ser una les opciones con más posibilidaes pal nuevu cursu.

Los escenarios diseñaos pola Universidá estrémense por ‘colores’, en función de la situación epidemiolóxica. El verde va ser el de la plena presencialidad con precuros. Podrán faese usu al 100% de la capacidá de les instalaciones universitaries, pero los estudiantes van llevar mázcaru y va haber que siguir coles midíes de protección, como desagafar equipos informáticos. Tamién se preven les actividaes esternes (charres na Aula Magna, por casu), siempres cola autorización correspondiente.

La novedá ye l’escenariu entemediu, el de color naraxa, pa una situación epidemiolóxica de riesgu baxu y con una presencialidad atenuada. Nesti casu, les actividaes investigador y docente (teóriques y práctiques) van ser presenciales, pero con delles normes. La distancia interpersonal va ser la que s’entiende como ‘alloña d’exame’; esto ye, los alumnos van ocupar un asientu sí y otru non. Con esta midida, la presencialidad va poder garantizase en munchos centros, pero non en toos. Los más enchíos, como Ciencies y Formación del Profesoráu o Psicoloxía, podríen tener que buscar espacios alternativos, recurrir a un mayor númberu de veces o estremar a los alumnos ente clases presenciales y telemátiques. Los exames van ser consideraos esenciales, dándo-y prioridá a la semipresencialidad.

Y el colloráu va ser el qu’hai enllantáu anguaño, con enseñanza ‘online’ y actividaes esenciales (exames y práctiques de llaboratoriu) y apertura de biblioteques.

La idega d’esti plan marco ye que los centros dispongan de ferramientes abondes pa podese afaer a cada unu de los trés escenarios. La Universidá quier ser optimista énte’l ritmu de vacunación y son munchos los decanos qu’aportunen na importancia de recuperar la presencialidad pa los alumnos, especialmente pa los de primeru, qu’apenes triaron los campus.

Tamién te podria gustar