Portada Música Villaviciosa acueye con orbayu’l II Festival Maliayu de Bandes de Gaites

Villaviciosa acueye con orbayu’l II Festival Maliayu de Bandes de Gaites

by asturnet

Por segundu añu consecutivu, l’orbayu foi protagonista del festival Maliayu de Bandes de Gaites, qu’esti añu si pudo ufrir al numberosu públicu aconceyáu na Plaza’l Güevu de La Villa les actuaciones de la Banda de Gaites de Villaviciosa, organizadora del Festival, xunta les Bandes “Pedro Soler” de Lorca y Castro Bergidum de Ponferrada y la Bagad de Lann-Bihoué.

El festival entamó con un pasucáis a les 8 de la tardi que llevó a les bandes participantes hasta la Plaza’l Güevu. Los participantes esti añu nel Festival foron la Banda de Gaitas Pedro Soler (Lorca), la dBanda de Gaitas Castro Bergidum (Ponferrada. la Banda de Gaites Villaviciosa – El gaitero y la Bagad de Lann-Bihoué (Lorient).

El festival taba organizáu pola banda gaites de la Villa, y yera la segunda vegada que se facía nestes feches y col formatu actual, cuntando cola collaboración de Sidra el Gaitero, l’Ayuntamientu de Villaviciosa, Caxastur , la Conseyería de Cultura y Turismu y col sofitu incondicional de Hosteleros y Comerciantes del conceyu.

El Festival entamó nel Güevu cola Banda de Gaitas Pedro Soler a la que siguió la Banda de Gaitas Castro Bergidum, pa dar pasu darréu al homenaxe al “Gaiteru desconocíu”, a toos aquellos homes y muyeres que nos dexaron en herencia la música asturiana como máxima expresión diferenciadora del pueblu asturianu.

Nesti homenaxe, entró nel escenariu tocando una pareya, formada por un tamboriteru, Severino, de 80 años y l’antigüu gaiteru de la Banda de Villaviciosa Celestino Gancedo García. A continuación, l’escritor y periodista Lluis Portal dio llectura del “textu Homenaxe” pa dar pasu depués a l’actuación del gaiteru eslovacu Juraj Dufek. La Banda de Gaites Villaviciosa con una actuación na qu’ufrió un mix d’Allariz y Aires de Pontevedra, amás del “Set del Campeonatu 2007”, dexó a les clares el por qué de les sosdos victories de la Liga Galega de Bandas en 2005 y 2006 y el subcampeonatu del añu pasáu.

El puntu final púnxolu la Bagad de Lann-Bihoué (Lornet, Bretaña) que dió un bon espectáculu na so llinia habitual.

El grupu folk Los Gatos del Fornu nun pudo actuar por mor de la lluvia que cayere que torgó por motivos de seguridá l’actuación del grupu.

Tamién te podria gustar