Portada Política Villaviciosa acueye’l XIII DÍa d’Andecha esti sábadu

Villaviciosa acueye’l XIII DÍa d’Andecha esti sábadu

by asturnet

Andecha Astur entama esta xornada dende va 13 años, como día de conmemoración del 25 de mayu y la soberanía de 1808 y esta edición ye más especial entá, según al formación “porque nesti 2010 celebra’l vixésimu aniversariu de l’aniciu d’AA”. Nesta ocasión, el Día d’Andecha va celabrase’l próximu sábadu 29 de mayu nes Escueles Vieyes de Villaviciosa, onde va tar instalada una carpa.

La xornada va empicipiar a les 18’00 hores y van desendolcase una bona riestra d’actividaes: música del país, espor tradicional, pasucais con banda gaites peles cais de la villa, actu políticu, espicha popular, y rematará con un Conciertu de grupos asturianos, a les 21:30 hores, nel que van participar Dixebra, Taranus y N’Ochebre.

Como ye vezu toles actividaes del Día d’Andecha son de baldre quitando la espicha popular que se va celebrar dende les 20:00 hores y que va tener un preciu de collaboración de 10€. Dende Andecha Astur animen a los vecinos y vecines de Villaviciosa y a la ciudadanía asturiana en xeneral a celebrar “esta xornada de convivencia, conmemoración, vindicación y folixa”.

Tamién te podria gustar