Portada Sociedá Villa recibe en Madrid la Medalla al Méritu del Trabayu

Villa recibe en Madrid la Medalla al Méritu del Trabayu

by asturnet

El ministru de Trabayu y Inmigración, Celestino Corbacho, entregó güei martes la Medalla d’Oru al Méritu nel Trabayu a José Ángel Fernández Villa,secretariu xeneral del SOMA-FIA-UXT, na sede del ministeriu, según informó a Delegación del Gobiernu n’Asturies al traviés d’una nota prensa.

Na nota de prensa de la Delegación del Gobiernu recuéyense les pallabres de Corbacho considerando que José Ángel Fernández Villa “representa’l movimientu obreru, la llucha pola democracia, pola llibertá y la meyora de les condiciones de los trabayadores. Güei esa medalla ye a esi reconocimientu colectivu al traviés d’esa persona”.

L’ex vicepresidente del Gobiernu, Alfonso Guerra, tamién presente nel actu, destacó’l merecimientu d’esta medalla per parte de Villa, y consideró que cualquier cosa que se diga d’esta persona “queda pequeña” porque “ser consecuente cola vida política y la vida sindical ye un llabor mui difícil que güei nun hai munchos que lo faigan”.

José Ángel Fernández Villa nació en Tuilla (Llangréu), nel corazón de les cuenques mineres asturianes. Entamó la so actividá llaboral a temprana edá y en 1970 ingresó nel PSOE y na UXT. Participó na constitución de la primer representación democrática de los trabayadores, la comisión de los 16, lo que supunxo la so elección como Delegáu de los Trabayadores del Pozu Candín (Hunosa) nes primeres elecciones sindicales de la democracia y la so trayectoria foi decisiva nel procesu de reconstrucción de les organizaciones democrátiques socialistes n’Asturies.

Anguaño ye diputáu na Xunta Xeneral del Principáu.

Tamién te podria gustar