Portada Sociedá Vicente Vallés algama’l Premio ‘Francisco Cerecedo’ de periodismu

Vicente Vallés algama’l Premio ‘Francisco Cerecedo’ de periodismu

by redacción asturnews

El director y presentador de Noticies 2 d’Antena 3, Vicente Vallés, resultó ganador de la XXXVII edición del Premiu de Periodismo ‘Francisco Cerecedo’, según informó l’Asociación de Periodistes Europeos qu’otorga los galardones.

Vicente Vallés foi galardonáu «en reconocencia al rigor, independencia y fondura con que lleva exerciendo’l so trabayu nel mediu televisivu mientres les últimes décades», según señaló’l xuráu. Amás, destaquen que los informativos de Samartín de Vallés convirtiéronse nun espaciu «de reflexón y de serenidá particularmente necesarios en tiempos de tracamundiu y de convulsión». «Samartín de Vallés ye tolo incómodu que pueda resultar un periodista ensin alliniar, neutral y d’espíritu críticu», añedieron.

El xuráu tuvo presidíu pol presidente de la Federación Española de Conceyos y Provincies (FEMP) y alcalde de Vigo, Abel Caballero. El premiu de Periodismo ‘Francisco Cerecedo’, convocáu añalmente pola Asociación de Periodistes Europeos sol patrociniu del BBVA, ta dotáu con 24.000 euros y una medaya diseñada pol escultor Julio López Hernández.

El premiu va ser apurríu a Samartín de Vallés pol Rei Felipe VI, presidente d’Honor de la APE, que va presidir la ceremonia d’entrega del premiu nuna fecha por confirmar.

Tamién te podria gustar