Portada Lliteratura Vicente García Oliva gana’l Premiu “Máximo Fuertes Acevedo”

Vicente García Oliva gana’l Premiu “Máximo Fuertes Acevedo”

by asturnet

Vicente García Oliva ye’l ganador de la decimosesta edición del Premiu d’ensayu en llingua asturiana “Máximo Fuertes Acevedo”, que concede la Conseyería de Cultura y Turismu. Y gánalu pol testu tituláu “El síndrome de Sherezade”, destacando’l xuráu “que se trata d’una obra que, con bon estilu narrativu, analiza la necesidá antropolóxica de contar histories y les funciones de los mitos y cuentos populares, con una consideración especial de la sociedá actual y de la cosmovisión asturiana”.

El xuráu que concedió esti galardón aconceyó a les 12.00 hores de güei na sede de la Conseyería de Cultura y Turismu cola presidencia de la Directora Xeneral de Política Llingüística, Consuelo Vega Díaz, y cola participación de los escritores y investigadores Xulio Arbesú, ganador de la edición anterior del premiu; Elena de Lorenzo Álvarez, profesora de Lliteratura de la Universidá d’Uviéu; y Xosé Antón Suárez Puente, profesor de Bioloxía Molecular. El premiu ta dotáu con 7.000 euros.

La decisión del xuráu adoptóse por unanimidá y tres d’un debate final onde s’estimó de manera especial l’ensayu “Lliteratura y máscares”, que foi finalista del certame.

Vicente García Oliva (Xixón, 1944) ye miembru de númberu de l’Academia de la Llingua Asturiana. Tien cerca de venti llibros publicaos n’asturianu y en castellanu, nos que cultiva tanto la lliteratura xuvenil como la novela negra o l’ensayu. Tamién ye ganador de dalgunos premios lliterarios: el Premiu “Llectures pa Rapazos” de l’Academia de la Llingua Asturiana; el Premiu “Montesín”, d’Ediciones Trabe; y el Premiu de la Crítica d’Asturies, ente más otros.

Tamién te podria gustar