“Viaxes d’ida y vuelta” presenta más de venticinco años d’esperimentación plástica

“Viaxes d’ida y vuelta” presenta más de venticinco años d’esperimentación plástica
28 xunu 08:21 2022 Imprimir

El fotógrafu José Ferrero y el pintor Miguel Galano presenten hasta setiembre más de venticinco años d’esperimentación plástica cola so esposición “Viaxes d’ida y vuelta”.

Estos “Viaxes d’ida y vuelta” tienen un llargu percorríu pel que’l fotógrafu José Ferrero (Llión, 1959) y el pintor Miguel Galano (Tapia de Casariego, 1956) lleven transitando dende hai más de cuarenta años, participando n’esposiciones de forma conxunta y compartiendo moliciones en redol al arte. Habitar nel mesmu territoriu foi ensin batura a duldes una de les claves que foi forxando esa amistá y sintonía, de la que “Viaxes d’ida y vuelta” ye una amuesa más, que, esta vegada, llevó-yos a producir una serie de pieces nes que los dos creadores fueron trabayando de forma conxunta. Esta collaboración ente dambos empezó a mediaos de la década de los 90, colo que podríen denominase ensayos, que solo seríen validaos polos dos artistes a partir de 2018 y que la so producción sigue hasta’l momentu presente.

La resultancia d’estos más de venticinco años d’esperimentación ye una serie de más de mediu centenar de pieces duales úniques, que combinen la emulsión fotográfica y la técnica mista sobro papel. N’ocasiones, foi’l trabayu pictóricu de Galano el que se realizó en primer llugar pa, darréu, introducir Ferrero la parte fotográfica. N’otres foi a la inversa. Y en les más, intervinieron delles vegaes, alternativamente, hasta llegar a una solución definitiva. D’esta miente, los procedimientos entemécense, penerar ente sí hasta’l puntu de resultar imposible estremar, n’ocasiones, la llende de la intervención de cada cuál.

La temática de les obres xira en redol al paisaxe, que nunca ye afitáu col propósitu de reproducir localizaciones concretes, sinón más bien col enfotu de afondar nel potencial evocador, sublime, románticu, non exentu de cierta atmósfera de señardá, de les pequenes coses. Son escenes qu’aluden a esperiencies que bien probablemente Ferrero y Galano vivieron por separáu y que, de xuru, munchos de el espectadores van poder percibir como sos.

La esposición va poder visitase hasta’l 4 de setiembre de 2022 na Fundación Muséu Evaristo Valle – Xixón

  Categories: