Portada Patrimoniu Vezos dedica a la comunidá gallega los sos VI Alcuentros

Vezos dedica a la comunidá gallega los sos VI Alcuentros

by asturnet

El Conceyu de Cultura Tradicional “Vezos Astures” entama un añu más los alcuentros cola cultura tradicional, qu’esti añu na so VI edición van dedicadase a la comunidá gallega, d’onde van venir dellos investigadores a impartir unes charres y talleres el sábadu día 9 de Payares nel Antiguu Institutu de Xixón. La xornada, d’accesu llibre y gratuitu, entama a les 11 la mañana con una conferencia sobre “Ritos y tradición oral na nueche de tolos santos” a cargu de Bertu Peña, etnógrafu de la Fundación Belenos (Asturies), darréu seguimos con “A i-aña: ritual de les llabraes na comarca de O Condado” a cargu del grupu “O Tear de Llerena” (Pontevedra).

Fadráse una posa pa xintar y de tardi a partir de les 17:00 hores va entamase un taller de los bailles rellacionaos colos ritos del meíz nel sur d’Ourense y otru taller de baille tradicional asturianu.

Son munchos los que s’alleguen d’otres rexones pa estos alcuentros xenerando un braeru intercambiu de cultura tradicional na ciudá al que tamos toos covidaos. Los alcuentros van rematase nuna espicha con música en diréutu a cargu de “La Bontourné”.

El Conceyu de Cultura Tradicional Vezos Ástures ye una asociación que tien como oxetivu recoyer, estudiar y espublizar el conxuntu de tradiciones asturianes, especialmente los aspeutos rellacionaos cola música, el baille y los elementos etnográficos que lleven acomuñaos.

Más información na páxina web del Conceyu Vezos Astures

Tamién te podria gustar