Portada Escéniques Venticuatro grupos nel ciclu de Teatru infantil de Cajastur

Venticuatro grupos nel ciclu de Teatru infantil de Cajastur

by asturnet

El nuevu Ciclu de teatru infantil de Cajastur entama güei n’Uviéu cola puesta n’escena del cuentu de “La ratina presumida” del grupu malagueñu Elestable Teatro. La programación teatral, que se desndolcará hasta’l 5 de febreru, cuntará cola participación de 24 grupos teatrales que pondrán n’escena 54 representaciones nos centros culturales de Cajastur n’Uviéu, Xixón, Mieres y Llangréu. El ciclu cuenta con grupos internacionales de Bulgaria, México o Brasil, asina compañíes asturianes y de delles comunidaes españoles, como Andalucía o Castieya y Llión.
Tres de la puesta n’escena de güei, el ciclu siguirá per Mieres, Fábula Teatro con “Peces de Colores”, un conciertu dramtizáu por cuatro instrumentos y sopranu. En Sama los asturianos de la Pipa Teatro, con “Todos al Trean” fadrán un tren con bizcochu y chucheríes al tiempu que mos cuenten hestories. La fin de selmana siguiente tocará-yos el turnu a los Telonicllo de Valladolid, que van interpretar “Kaspar”. El domingu en Sama, el públicu tendrá la ocasión de sintir el llinguaxe puru d’Andersen nel so 200 cabudañu gracies al grupu búlgaru y residente en Xixón, Teatru Plus y el so espectáculu “Es verdad, es verdad”.
El mes de payares entama col espectáculu “La vija durmiente” de los granadinos de LaSal, un espectáculu que fala de la vieyez y de la rellación colos más nuevos y pol qu’algamaron el Premiu a la meyor interpretación femenina de la Feria Teatru nel Sur de Palma del Río 2006. En Sama los asturianos Alevosía, pondrán n’escena “Sorpresa”
El ciclu de teatru infantil siguirá hasta bien entráu xineru con bien de reprensentaciones empobinaes a los más neños y neñes, anque siempre queda un espaciu pa que los y les que yá nun son nueves puedan disfrutar de les funciones.

Tamién te podria gustar