Portada Música Venticuatro bandes asturianes rinden homenaxe a La Polla Records

Venticuatro bandes asturianes rinden homenaxe a La Polla Records

by asturnet

Depues d’unos cuantos meses de duru trabayu, l’homenaxe que venticuatro bandes asturianes faen a La Polla Records, el grupu de punk español más famosu de tolos tiempos, va salir a la cai’l prósimu día 17 de xunu. Gomeru, Skama la Rede, Glayiu y La Tarrancha, son dalgunos de los grupos que se sumaron a esti proyectu autoxestionáu pa rindir tributu a la formación vasca.

En 1979 un grupu de mozos del pueblu d’Agurain (Euskadi) deciden axuntase pa formar una banda a la que-y punxeron por nome La Polla Records. Evaristo na voz, Fernandito na batería, Maleguin nel baxu y Txarly y Xume coles guitarres. Tres de la grabación d’una primer maqueta que pasó ensin pena nin gloria, en 1983 llogren editar cola discográfica Oihuka un elepe que se llamó”Y ahora que?”, formáu sólo por cuatro temes. ‘Salve’ va ser el so primer LP, grabáu en 1984, al que siguieron ‘Revolución’, ‘No somos nada’, ‘Donde se habla’, ‘En directo’, ‘Ellos dicen mierda nosotros amen’, ‘Los jubilados’, ‘Barman’, ‘Negro’ y ‘Hoy es el futuro’.

Tres d’una demanda que los lleva a tener que dexar el so nome como La Polla, a seques, siguen trabayando en ‘Carne para la picadora’, ‘La Polla enturecto’ y el so últimu discu ‘Bocas’. Nel añu 1999 festeyaben los venti años de la so historia col cd ‘Toda la puta vida igual’.

Tres de la muerte de Fernandito, una de les almes del grupu, y de la marcha de dalgún otru de los sos miembros, son agora les bandes asturianes, siguidores de los vascos, los que saquen a la cai un cd n’homenaxe a la mítica banda de punk. La rellación de grupos y canciones ye la que vien darreu: Vibora-Odio A Los Partidos; Duendes-Fucking USA; Boghura Khan-Estrella Del Rock; Ulan Bator-Angeles Caidos; Desorden-La Solucion Final; Konciencia Intrankila-Nadie Llorara Por Ti; La Tarrancha-Fin De Siglo; Bishamon-Alicia; Gomeru-La Futbolera; Kilometrozero-Ellos Dicen Mierda; Skama la Rede-Tumba 37; Zona Oscura-No Somos Nada; Zuklon-B-Cara Al Culo; Despellejo-Ya No Quiero Ser Yo; Glayiu-El Congreso De Los Ratones; Adizion Etilika-Muy Punk; Distorsion Pro-El Suicida ; Aspectos-El Avestruz; El hueso del policarpo-Jhonny; Frekuencia-Carne Pa La Picadora; Lakkra-Salve; Las t@xidermistas de ideas-Come Mierda; Yonbonyonkis-Y Ahora Que? y Expropiazion-Txus.

Tamién te podria gustar