Portada Conceyos Vecinos, Rector y estudiantes refuguen la instalación de la Selmana Negra nel Campus de Viesques

Vecinos, Rector y estudiantes refuguen la instalación de la Selmana Negra nel Campus de Viesques

by asturnet

La decisión tomada pol Ayuntamientu de Xixón d’instalar la Selmana Negra nun recintu ferial construyíu pa esi fin nel Campus de Viesques de Xixón, ta causando una importante polémica na ciudá. A la posición contraria amosada nun principiu pol Rector Vicente Gotor, súmense agora les voces de los vecinos, que planteguen una demanda contra l’Ayuntamientu, y de los estudiantes, que crearon el Colectivu Estudiantes contra la Selmana Negra (CECLASA).

Esti colectivu formóse cola intención de frenar la que creen ye “una decisión demencial, que va hipotecar la vida universitaria en Xixón pa siempres”. Una decisión del Ayuntamientu que dicen nun entender, yá que “meten nel campus xixonés una actividá que nada nun tien que ver cola vida estudiantil y qu’impide l’importante llabor investigador que se lleva a cabu nos edificios del Campus de Viesques”.

Los estudiantes que conformen el colectivu piden al Ayuntamientu de Xixón y al Gobiernu d’Asturies “que reconsideren la so postura y saquen del Campus de Viesques esti eventu”, que pa los universitarios tien “poco de cultural y muncho d’incomodidaes pa los estudiantes y vecinos de la zona”. El colectivu preguntáse tamién si “¿solo cambiará l’Ayuntamientu esta llocalización cuando haya una nueva sentencia xudicial como la que sacó a la Selmana Negra de la zona d’El Molinón?”.

Pa evitar a los xixoneses “los gastos xurídicos y les molesties d’una feria que debería ser lliteraria, pero que por una mala xestión se convierte nun llugar ensin llei, onde los problemes de seguridá son continuos”.

Les obres de construcción del recintu yá entamaron, pero los colectivos nun se rinden nel llabor de parar la celebración de la Selmana Negra nesti espaciu.

Tamién te podria gustar