Portada Educación Vázquez destitúi a Paz de Andrés por asisitir al homenaxe al ex rector Julio Rodríguez

Vázquez destitúi a Paz de Andrés por asisitir al homenaxe al ex rector Julio Rodríguez

by asturnet

El rector de la Universidá d’Uviéu, Juan Vázquez comunicó-y ayer a la responsable d’Estensión Universitaria, Paz de Andrés, la so intención de sustituíla. Una selmana enantes Vázquez desixéra-y disculpes a la caderalga por asistir al homenaxe que se-y dedicó apocayá al ex rector Julio Rodríguez. Énte la negativa de Paz d’Andrés a pidir disculpes, el rector, decidió comunicá-y que prescinde d’ella nel so equipu. Juan Vázquez toma esta decisión nun momentu nel que se cuestiona la so xestión dende diversos ámbitos universitarios.

Nel últimu claustru de la Universidá, el rector recibió sinfinidá de crítiques dende diversos sectores y son munchos los que nel senu de la institución académica lu acusen d’exercer el so cargu con ciertu enclín al autoritarismu y al personalismu. La so decisión de cesar a Paz de Andrés por asistir a un actu de remembranza del so antigu rival, el fallecíu Julio Rodríguez, paez una clara amuesa d’esta manera d’exercer el rectoráu con un celu desmesuráu.

De Andrés y el rector coincidieron ayer en Xixón na inauguración de los cursos de veranu d’Estensión Universitaria onde’l director del Institutu Cervantes, Cesar Antonio de Molina daba una conferencia sobre la so institución nel centenariu del Quixote. L’alcuentru ente la inda responsable d’Estensión Universitaria y Vázquez foi fríu y el rector limitóse a comentar a los medios qu’él “yera’l que marcaba l’axenda del so equipu” y que namás diba falar de los cursos de veranu.

Tamién te podria gustar