Portada Política Valledor podría renunciar al acta de diputáu d’IX

Valledor podría renunciar al acta de diputáu d’IX

by asturnet

Nuna situación de la que veníen dando anuncia los fechos dende hai meses, Valledor dexó afitao esti vienres qu’estudia abandonar el so acta de diputáu tres desmarcase del so grupu na votación d’una moción sobre educación.

El diputáu d’IX-BA-Verdes, Francisco Javier García Valledor, que fora’l cabezaleru del cartel autnómicu hai cinco años, dixo esti vienres a los medios que tanto elli como’l so grupu parlamentariu y la organización política a la que pertenez van abrir un periodu d’unos díes pa esbillar si se caltien como diputáu na Xunta Xeneral o si abandona’l so acta de parlamentariu.

Nos pasiellos de la Xunta, Valledor declaraba a los periodistes que la situación que se vivió nel plenu, cuando nun emitió votu dalgún hacia una moción del PP sobre educación, a la escontra del criteriu del so grupu parlamentariu, que la refugó xunto al PSOE, yera bona amuesa de la situación que vive dientro’l grupu parlamentariu d’IX. La moción proponía la retirada del plan d’evaluación docente y la convocatoria de la mesa sectorial, demandes de los sindicatos d’enseñanza sofitaes polos populares y pol propiu diputáu d’IX.

Dende la formación d’esi gobiernu, del que nun participara como hai cinco años Valledor, la distancia ente’l diputáu y el grupu que dirixe IX foi enanchándose en cuestiones de fondu que tienen de ver principalmente cola cultura y cola llingua asturiana, amás de otros ámbitos destacaos como esta vegada cola Educación.

Cola renuncia del acta de diputáu de Valledor, IX perdería ún de los sos referentes cimeros nel ámbitu asturianista de la cabera década.

Tamién te podria gustar