Portada Sociedá Valledor pide firmeza y prudencia al estáu nel Cume Européu

Valledor pide firmeza y prudencia al estáu nel Cume Européu

by asturnet

El conseyeru de Xusticia y Esteriores del Principáu, Francisco Javier García Valledor, pide-y firmeza y prudencia al gobiernu central pa defender el caltenimientu d’ayudes europees a comunidaes como Asturiesnel Cume comunitariu qu’escomienza esti xueves en Bruseles. Valledor amuesa’l so esmolecimientu énte la postura llantada anguaño embaxo la presidencia británica de la Unión Europea.

El titular d’Esteriores del gobiernu asturianu considera qu’hai razones pa esmocelcese no que cinca al procesu de negociación cola actual presidencia británica, derivada de la so propuesta inicial a la que calificó de “insolidaria” y que supón un recurtie importante del presupuestu comunitariu. “Nun ye razonable nin entendible pa los ciudadanos que se pretenda construir más Europa con menos perres”, señaló’l Conseyeru, pal qu’esa reducción afecta “a los intereses de Asturias y de España pero sobretoo afecta mui gravemente al principiu de cohesión, que nun hai d’escaecer -añadió-, constitúi un pegollu fundamental de la UE”.

Valledor, sicasí, alegróse de que la propuesta británica que se dio a conocer a lo llargo d’esta mañana representa una meyora curiosa respective a la d’entamu anque nun cubra les demandes d’Asturies, n’opinión del conseyeru.

El responsable de Xusticia y Relaciones Esteriores del Principáu aporfió de cualquiermiente nel so esmuelgu pol desarrollu de la negociación nel Cume de Bruseles, sobremanera no tocante al marxen financieru pa les comunidaes afectaes pol llamáu efectu estadísticu: “Si a la parálisis institucional y política se-y acaba xuntando la posible parálisis financiera les consecuencies van ser impredicibles y podíen ser potencialmente catastrófiques pa la UE y diben poner en riesgu la so propia continuidá”, señaló.

Tamién te podria gustar