Portada Sociedá Valledor muestra’l so desalcuerdu col borrador de curriculum pal asturianu

Valledor muestra’l so desalcuerdu col borrador de curriculum pal asturianu

by asturnet

El Conseyeru de Xusticia declaró, tres la reunión del vienres col responsable d’educación, Jose Luis Iglesias Riopedre, que poner l’asignatura d’asturianu como optativa ye discriminatorio pa los alumnos y qu’incumpliría dafechu la llei d’usu..

Valledor que ya se manifestó abiertamente escontra la nueva propuesta de curriculum propuso-y a Riopedre que l’asturiano sía asignatura voluntaria y non optativa pa los escolinos pa dar solución a un conflictu que pon l’enseñanza de la llingua asturiana nuna situación de discriminación notable.

Alrodiu del conflictu xeneráu pola publicación d’esti borrador de curriculum de primaria, la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana y los principales sindicatos asturianos d’enseñanza van convocar una manifestación pa reivindicar la normalización de la enseñanza del asturianu nes escueles. La manifestación va cellebrase na estación de RENFE d”Uvieu’l vienres 17 de febreru a la 1 de la tarde y los convocantes, pol momentu, son la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana y los sindicatos SUATEA, FETE-UXT y l’estaya d’enseñanza de CCOO.

El plazu pa presentación d’alegaciones al borrador de curriculum remata’l día 23 de febreru.

Tamién te podria gustar