Portada Sociedá Valledor inaugura L’Arribada 2006 criticando a los que se nieguen a la normalización del asturianu

Valledor inaugura L’Arribada 2006 criticando a los que se nieguen a la normalización del asturianu

by asturnet

El Conseyeru de Xusticia, Francisco Javier García Valledor, inauguró ayer l’Arribada 2006 con una intervención na que se crítico a aquellos que quieren arrinconar a la llingua asturiana. Pal Conseyeru de Xusticia “la xente que trabaya pola lliteratura asturiana y que vive a diariu normalizando una llingua que dalgunos quieren facer anormal, fuera de la norma legal, estigmatizándola con disculpes tan mentiroses como probes, como dicir, por exemplu que la Oficialidá de la llingua asturinana sería una imposición intolerante”, dixo’l Conseyeru na so comunicación inaugural.
García Valledor aseguró qu’esta situación “nun favorez que se conoza la verdadera dituación d’un idioma nel que los derechos de los sos falantes tán permanentemente conculcao”. Al tiempu que fizo una felicitación a les editoriales y escritores que tán faciendo un llabor normalizador recordando, y n’especial, a la clase política la obligación pa qu’esti esfuerciu nun quede “nes repises del escaezu”.
La primera xornada de l’Arribada entamóse con Xuan Santori y la so comunicación sobre “Los viaxes d’Ulises en casa” enantes d’entamar un alderique xunta a Ismael González Arias, Xosé Nel Riesgo y Milio Rodríguez.
David Rivas va inaugurar la segunda xornada con una ponencia titulada “L’erotismu, el ratu y l’asturcón”. Darréu entamara l’alderique nel que, amás del propiu Rivas, participarán Humberto González, Xosé María Vega y Frichu Yustas.

Tamién te podria gustar