Portada Cooperación Valledor inaugura la II Conferencia Internacional de Salú y Desarrollu en Centroamérica

Valledor inaugura la II Conferencia Internacional de Salú y Desarrollu en Centroamérica

by asturnet

El conseyeru de Xusticia, Francisco Javier García Valledor, inauguraba ayeri la II Conferencia de Salú y Desarrollu en Centroamerica n’El Salvador, financiada pol Principáu d’Asturies y los Ayuntamientos de Xixón y Aviles, cola que terminaba’l so viaxe institucional per Venezuela y El Salvador. En talu viaxe, Valledor pudo visitar y inaugurar un Centru de Día pa mayores del Centru Asturianu de Caracas, asina como participar nel hermanamientu de los grupos folclóricos Covadonga de Caracas y Azabache de Xixón.

Na so intervención d’ayeri na inauguración de la II Conferencia de Salú y Desarrollu en Centroamerica, el Conseyeru Valledor destacó l’apoyu del Gobiernu d’Asturies pa financiar diferentes proyectos de cooperación que tengan por oxetivu’l desarrollu integral de les persones, nel que la salú tien un papel primordial. De fechu, a lo llargo del añu 2005 l’Axencia Asturiana de Cooperación al Desarrollu del Gobiernu del Principáu d’Asturies destinó más d’un millón cien mil euros a financiar proyectos de salú, dedicando más del 75% a iniciatives llegaes d’America Llatina.

Valledor terminaba asina’l so viaxe per Venezuela y El Salvador, qu’escomenzaba’l pasáu 26 de mayu en Caracas, onde’l conseyeru de Xusticia mantuvo un alcuentru cola Directiva del Centru Asturianu, onde inauguró un Centru de Día pa los mayores de tala entidá.

Enantes de salir pa El Salvador, col oxetivu d’asistir a la inauguración d’estes xornaes sobre salú y desarrollu, el Conseyeru participó nel hermanamientu ente los grupos folklóricos Covadonga de Caracas y Azabache de Xixón, que terminó con una fiesta asturiana nes instalaciones del Centru Domingo.

Tamién te podria gustar