Portada Emigración Valledor dexa nidio en Buenos Aires que “los presupuestos de la emigración son intocables”

Valledor dexa nidio en Buenos Aires que “los presupuestos de la emigración son intocables”

by asturnet

El Conseyeru de Xusticia Seguridá Pública y Relaciones Esteriores del Principáu, Francisco Javier García Valledor tornó otra vuelta a afitase nel so compromisu colos emigrantes hasta’l puntu de dicir nuna rueda de prensa al meudía d’esti llunes na Arxentina que “los presupuestos de la emigración son intocables” como rempuesta a una entruga de los periodistes alrodiu de como van afectar los recortes de los fondos comunitarios a los que se destinen a la emigración.

El Conseyeru fizo estes declaraciones nuna rueda de prensa na que tamién afitó’l desendolcu del Plan d’Emigración recién puestu en marcha pela so Conseyería y calificó de Día hestóricu’l d’esti llunes en Buenos Aires pola xunta que desendolcare la FICA y na que elli participó. La xunta de la FICA tuvo presidida por José Luis Casas, Presidente de la Federación Internacional de Centros Asturianos, y entamó a les 10:30 hores na Sé social del Centru Asturianu de Buenos Aires, con representantes de los demás Centros Asturianos de l’Arxentina, pa tratar asuntos d’interés de la FICA y sobre la prósima reforma de la Llei d’Asturianía. Nesa xunta recibieron amás los reconocimientos d’Asturianía los Centros Asturianos de La Plata y Mendoza ente otros.

El Conseyeru de Xusticia Seguridá Pública y Relaciones Esteriores del Principáu, Francisco Javier García Valledorsu, amuesó na mañana del llunes el so compromisu pa colos emigrantes asturianos na Arxentina y prometió un «esfuerzu mui importante» coles ayudes que se vienen ufiertando a la emigración naquel país. Valledor dexó tamién afitao que “se ta faciendo un esfuerzu mui importante dende’l punto de vista social y vamos seguir faciéndolu”. Valledor tamién asoleyó na rueda de prensa mentada que’l Gobiernu asturiano tien dedicao al Plan d’Emigración 2004-2007 quince millones d’euros, lo que supón doblar la dotación destinada a los paisanos y paisanes d’esta comunidá que viven nel esternu, con respeutu al períodu anterior.

Valledor tamién participó esti llunes nun seminariu que se desendolcó pela tarde nel Centru Asturianu de Buenos Aires alrodiu de la relación ente “Comunicación y Emigración” nel que participó el grupu Vezos d’Uviéu y nel que tamién intervinieron los periodistes Marcos Foglia, Editor Xefe de Clarin Dixital, Cristina Civale, escritora esperta en temes d’emigración, y Próspero Morán, Profesor de la Universidá Carlos III de Madrid.

El Conseyeru de Xusticia, qu’aportó’l vienres a l’Arxentina y participó’l sábadu en dellos actos que cincaben a la reinauguración del Centru Asturianu de Mendoza, tien previsto treslladase esti día a la ciudá de La Plata, 50 kilómetros al sur de Buenos Aires, onde va ser nomáu “Huesped de Honor”, entrevistándose tamién col secretariu xeneral de la Presidencia arxentina, Oscar Parrilli.

Tamién te podria gustar