Portada Conceyos Valdecarzana acueye la esposición “Pausas” del gozoniegu Ovies

Valdecarzana acueye la esposición “Pausas” del gozoniegu Ovies

by redacción asturnews

El Palaciu Valdecarzana d’Avilés acueye esti mes la esposición “Pausas” del pintor gozoniegu Ovies, que componse d’una ventena d’obres nes que l’autor afigura bodegones, paisaxes y paisanajes d’Asturies. Podrán contemplase de llunes a vienres, de 11 a 14 y de 18 a 21 hores, con entrada llibre y gratuita.

La sala d’esposiciones del Palaciu de Valdecarzana acueye, del 1 al 17 d’agostu, la esposición Poses, del pintor Francisco Ovies Fernández, conocíu artísticamente como Ovies. Tratar d’una colección d’una ventena d’obres pictóriques que podrán contemplase de llunes a vienres, de 11 a 14 y de 18 a 21 hores, con entrada llibre y gratuita.

Nos cuadros espuestos en Pausas, Ovies inmortaliza escenes nes que la lluz y el color anubren paisaxes, bodegones, costumes, places y cais, xuntu con otros motivos nos que l’artista inspírase para ufiertar al espectador una esposición suxerente y casi documental d’una Asturies rica en rincones y paisanajes.

Ovies torna con esta propuesta cargada de maduror a Valdecarzana, escenariu de la so primer esposición nel añu 2006. Nacíu en Viodo (Gozón, 1955), afayó’l mundu de la pintura y de la fotografía na so infancia, aficiones que la lleven a afondar nel arte yá como nuevu pintor autodidacta, adquiriendo un mayor dominiu técnicu nes clases del profesor Macue.

Tamién te podria gustar