Valdecarzana acueye la esposición “Pausas” del gozoniegu Ovies

Valdecarzana acueye la esposición “Pausas” del gozoniegu Ovies
03 agostu 14:42 2018 Imprimir

El Palaciu Valdecarzana d’Avilés acueye esti mes la esposición “Pausas” del pintor gozoniegu Ovies, que componse d’una ventena d’obres nes que l’autor afigura bodegones, paisaxes y paisanajes d’Asturies. Podrán contemplase de llunes a vienres, de 11 a 14 y de 18 a 21 hores, con entrada llibre y gratuita.

La sala d’esposiciones del Palaciu de Valdecarzana acueye, del 1 al 17 d’agostu, la esposición Poses, del pintor Francisco Ovies Fernández, conocíu artísticamente como Ovies. Tratar d’una colección d’una ventena d’obres pictóriques que podrán contemplase de llunes a vienres, de 11 a 14 y de 18 a 21 hores, con entrada llibre y gratuita.

Nos cuadros espuestos en Pausas, Ovies inmortaliza escenes nes que la lluz y el color anubren paisaxes, bodegones, costumes, places y cais, xuntu con otros motivos nos que l’artista inspírase para ufiertar al espectador una esposición suxerente y casi documental d’una Asturies rica en rincones y paisanajes.

Ovies torna con esta propuesta cargada de maduror a Valdecarzana, escenariu de la so primer esposición nel añu 2006. Nacíu en Viodo (Gozón, 1955), afayó’l mundu de la pintura y de la fotografía na so infancia, aficiones que la lleven a afondar nel arte yá como nuevu pintor autodidacta, adquiriendo un mayor dominiu técnicu nes clases del profesor Macue.

  Categories: