Portada Plástiques Valdecarzana acueye la esposición de cerámiques “Formes con testura”

Valdecarzana acueye la esposición de cerámiques “Formes con testura”

by redacción asturnews

El Palaciu de Valdecarzana acueye la esposición “Formes con testura”, qu’amuesa una ventena de pieces de magre y gres nes que la materia y les sos formes son el filo conductor de la obra. Va Tar espuesta hasta’l próximu 28 de febreru.

El Palaciu de Valdecarzana inauguró esta selmana una nueva esposición, Formes con testura, del ceramista Carlos Cabo. Tratase d’una serie de venti obres cerámiques realizaes en magre y gres. Va Tar espuesta hasta’l xueves 28 de febreru.

El núcleu creativu d’esta obra ye la materia y les sos formes, predominando los acabaos irregulares y astractos. La naturaleza, la xeometría, l’espaciu ocupáu y el vacíu formen el so universu táctil y visual. A última hora, una obra madura y contundente na que la forma sirve de soporte a técniques cerámiques como les sigillatas, engobes y pigmentos, con tierres recoyíes por el mesmu ceramista nes sos incursiones na naturaleza.

L’artista Carlos Cabo (Valderas, Llión, 1951), aprució en 2017 nel campu espositivo cola serie Suañando’l mar, cerámiques basaes n’inspiraciones marines,  por cuenta del so pasu pola Escuela Municipal de Cerámica d’Avilés.

L’amuesa podrá visitase nel horariu habitual del Palaciu de Valdecarzana (C/El Sol, 1): de llunes a vienres de 11:00 a 14:00 hores y de 18:00 a 21:00 hores. La entrada ye llibre y gratuita.

Tamién te podria gustar