Portada Educación Uviéu ya Illinois roblen un acuerdu universitariu por 5 años

Uviéu ya Illinois roblen un acuerdu universitariu por 5 años

by asturnet

La Universidá d’Uviéu y la Universidá de Illinois vienen acabante de roblar esti miércoles pela mañana un conveniu de collaboración col que van trabayar de forma conxunta n’actividaes y programes de docencia, investigación ya intercambiu de profesores y estudiantes. Na rueda de prensa darréu de roblar el conveniu, el rector de la Universidá, Vicente Gotor, desplicó’l conteníu del alcuerdu xuntu col director del ‘Rexonal Economic Applications Laboratory’ (REAL), Geoffrey Hewings, y cola presencia de los profesores d’economía aplicada Fernando Rubiera y Esteban Fernández.

Gotor dixo que’l conveniu empobínase a los máster y la realización de tesis conxuntamente ente dambes universidaes. El rector esplicó que la Universidá d’Illinois alcuéntrase ente les 50 primeres del índiz de Shanghai y ente les 15 primeres del mundu n’estudios d’economía.

Geoffrey Hewings, destacó la importancia de la collaboración ente universidaes nel campu de les Ciencies Sociales. y quiso afitar que na Universidá d’Illinoisdase-y muncha importancia al intercambiu internacional, como amuesa’l fechu de que nos últimos trés años, ocho estudiantes de posgrado de la Universidá d’Uviéu, estudiaran n’Illinois.

L’alcuerdu robláu esti día establez que cada institución puede ufiertar a la otra, durante los cinco años de vixencia, actividaes educatives, culturales y d’investigación, amás del intercambiu de profesores y alumnos de posgrado pa investigación, conferencies y alderiques.

Tamién te podria gustar