Portada Tecnoloxía Uviéu y Recadea lleven la compra de proximidá a casa

Uviéu y Recadea lleven la compra de proximidá a casa

by redacción asturnews

El Conceyu d’Uviéu, xuntu al comerciu de la ciudá, punxo en marcha la pasada primavera’l serviciu d’entrega a casa RECADEA p’amenorgar les consecuencies de la pandemia ya impulsar el comerciu de proximidá.

El serviciu tuvo una gran acoyida, lo que llevó a reforzar el sofitu, polo que mientres estes Navidaes dende la Conceyalía d’Economía ufiértase’l serviciu gratuitu mientres los díes previos a les festividaes navidiegues.

RECADEA ye un serviciu d’entrega a casa que dexa recibir na to casa la compra que realices nos más de 70 establecimientos que tán daos d’alta nesta plataforma, y que pueden consultase na web www.recadea.com. Dende la so puesta en marcha fueron munchos los uvieinos que se beneficiaron del serviciu y n’especial aquellos colectivos que pudieren ser más vulnerables y con mayores restricciones de movilidá.

El sofitu que s’empresta a RECADEA dende’l Conceyu d’Uviéu sumir al restu d’ayudes que se tán ufiertando a los comercios minoristes de la ciudá pa desaniciar les consecuencies de la crisis económica derivada de la pandemia, que punxo en peligru la supervivencia del comerciu de proximidá, una importante fonte de xeneración d’empléu y riqueza económica pal conceyu.

La estratexa marcada dende’l pasáu mes d’abril pol equipu de Gobiernu lideráu por Alfredo Canteli ye la de tar al llau de los sectores que más duramente sufrieron el envite de la crisis derivada del coronavirus, dirixiendo tolos esfuerzos a la recuperación del empléu destruyíu, conscientes de qu’una vegada perdíu ye un empléu que difícilmente va poder recuperase.

Tamién te podria gustar