Portada Sociedá Uviéu va utilizar una guía práctica de contratos reservaos y clauses sociales pa Empreses d’Insertamientu

Uviéu va utilizar una guía práctica de contratos reservaos y clauses sociales pa Empreses d’Insertamientu

by redacción asturnews

Uviéu va utilizar una guía práctica de contratos reservaos y clauses sociales pa Empreses d’Insertamientu y pon a disposición de los técnicos y responsables de contratación de l’alministración pública la web www.oviedoincluye.com, na que puede consultase un directoriu d’empreses d’insertamientu. Dambes ferramientes tienen como oxetivu facilitar y promover la contratación pública responsable.

El conceyal d’Economía y Emplegu, Rubén Rosón, acompañáu por Noelia Castro y Eduardo Méndez, Secretaria y  Secretariu Técnicu de l’Asociación d’Empreses d’Insertamientu del Principáu d’Asturies ADEIPA, presentaron esta selmana pasada la guía práctica de “Contratos reservaos y clauses sociales para empreses d’insertamientu” y la web www.oviedoincluye.com concebíes como ferramientes de consulta y sofitu para los técnicos y responsables de contratación de l’alministración pública. L’oxetivu ye facilitar y promover la contratación pública responsable según el cumplimientu de la nueva Llei de Contratos del Sector Públicu aprobada en marzu de 2017.

Dambes ferramientes ellaboráronse nel marcu del proyectu “Uviéu Inclúi” desenvueltu por ADEIPA col sofitu y financiamientu municipal.  Según resaltó’l conceyal, trabayar para “xenerar un territoriu más inclusivu” al traviés de preseos como les empreses d’insertamientu y la contratación pública responsable, dando respuesta al retu de la inclusión de les persones en situación o riesgu d’esclusión social dende la xeneración de propuestes amestaes a les empreses del territoriu y a los axentes sociales”.

Méndez esplicó que la nueva Llei de Contratos del Sector Públicu supón una gran oportunidá pa una contratación pública más inclusiva coles persones más desfavorecies, pero que la so aplicación efectiva puede presentar problemes. Para solucionalos, los técnicos y responsables de contratación van tener a la so disposición tantu la guía como la web que s’ellaboraron col asesoramientu de Santiago Lesmes, consultor especializáu y reconocíu referente a nivel nacional en materia de contratación responsable.

Tamién te podria gustar