Portada Conceyos Uviéu va tener una seronda con munchu teatru

Uviéu va tener una seronda con munchu teatru

by redacción asturnews

La Fundación Municipal de Cultura del Conceyu d’Uviéu programó, esta temporada, más de venti representaciones teatrales nel Teatru Filarmónica, para adultos y neños. El ciclu entamó esti sábadu pasáu con “Luppo”, un espectáculu infantil sobro’l ciclu de la vida, y entama esti 3 de payares les actividaes p’adultos.

Uviéu va vivir una seronda con muncho teatru. La Fundación Municipal de Cultura tien programaes más de venti representaciones teatrales, nel teatru Filarmónica, p’adultos y neños. Son dos ciclos, “Teatru pa xente menudo” y “Teatru de seronda” p’adultos, pero fueron los neños y neñes los primeros en sentase nel patiu de butaques. El sábadu día 27, l’espectáculu “Luppo”, Premiu al Meyor Espectáculu Infantil na Feria de Teatru de Ciudad Rodrigo 2015 y candidatu a los Max 2016 na categoría de “Meyor autoría teatral”, estrenó’l programa teatral infantil. Con un preciu por entrada de 8 o 6 euros, los más pequenos (edá encamentada a partir de 4 años) pudieron cavilgar y aprender más sobro’l ciclu de la vida.

Los adultos van tener qu’esperar a esti sábadu 3 de payares pa estrenar el ciclu de “Teatru na seronda”. Van facelo con “Na vera”, de K Producciones, una obra basada na novela de Rafael Chirbes que recibió dellos premios. La versión teatral –en coproducción col CDN- ye un espectáculu de marcáu conteníu político y social que suxure xuna reflexón sobro los valores que rixeron xuna sociedá, un mundu y un tiempu nel nuesu país.

Tamién te podria gustar