Portada Tecnoloxía Uviéu va ser la see de la XI Selmana de Impulso TIC

Uviéu va ser la see de la XI Selmana de Impulso TIC

by redacción asturnews

Uviéu recupera la celebración de la XI Selmana de Impulso TIC (SiTIC21), entamada polos colexos d’inxenieros n’Informática,tres la suspensión de la modalidá presencial en 2020 por cuenta de la pandemia.

Asina lo confirmaron esta selmana pasada los decanos de los colexos d’inxenieros n’informática del Principáu d’Asturies, Paulino Álvarez y José García Fanjul, en axuntándose col conceyal de Contratación y Servicios Básicos  del Conceyu d’Uviéu, Gerardo Antuña. Ente les llínees de collaboración nes que se trabaya ta la ufierta del Palaciu d’Esposiciones y Congreso Ciudad d’Uviéu como see principal de la SiTIC21.

A falta de conocer la fecha definitiva de celebración, que se preve pa payares, los decanos de los colexos profesionales d’inxenieros técnicos ya inxenieros n’informática del Principáu d’Asturies CITIPA Y COIIPA, qu’entamen conjuntamente la SITIC, treslladaron al Conceyu la intención de que les actividaes d’esta edición, desenvolver na ciudá y tengan la Transición dixital y sostenible” como exa central del so programa.

La Selmana de Impulso TIC ye l’eventu añal de referencia pa los profesionales de la informática n’Asturies, y sociedá dixital, al qu’alleguen más de mediu millar de persones. L’escaparate por que los profesionales del sector TIC asturianu dean a conocer les últimes meyores en tecnoloxíes de la información y que en cada edición apurre los sos premios Impulso TIC nel ámbitu social, educativu, empresa y mención especial.

Tamién te podria gustar