Portada Conceyos Uviéu rinde tributu a les Hermandaes y Confreríes de Selmana Santa

Uviéu rinde tributu a les Hermandaes y Confreríes de Selmana Santa

by redacción asturnews

El Conceyu d’Uviéu va rindir tributu a les Hermandaes y Confreríes de Selmana Santa emitiendo de forma virtual los meyores momentos de la Selmana Santa del añu pasáu. Otru de los oxetivos qu’escuerre’l Consistoriu con esta midida ye dar visibilidá a esti recursu turísticu de la ciudá y al so patrimoniu relixosu.

Llega la Selmana Santa de 2020, un añu en que les procesiones cumplíen na nuesa ciudá 25 años saliendo de forma ininterrumpida. Por ello, el Conceyu d’Uviéu,  como tributu a les Hermandaes y Confreríes uvieines, y cuidando que anguaño nun pueden salir por cuenta de la crisis sanitaria.

Pal gobiernu d’anguaño del conceyu, la Selmana Santa uvieina convirtióse nos últimos años nun motor turísticu, y esi ye otru de los oxetivos de la midida, cuidando que l’equipu de Gobiernu realizara un esfuerzu importante para impulsar el calter cultural y turístico de la nuesa Selmana Santa, unu de los grandes recursos turísticos nel nuesu conceyu, cuidao que cunta amás con un perimportante patrimoniu relixosu.

Tamién te podria gustar