Portada Conceyos Uviéu va incorporase a la Xunta de Gobiernu del Spain Convention Bureau

Uviéu va incorporase a la Xunta de Gobiernu del Spain Convention Bureau

by redacción asturnews

El gobiernu del Conceyu d’Uviéu quier asitiar a Uviéu como unu de los principales organizadores de congresos del país y paeso ye fundamental la xunta del Spain Convention Bureau (SCB ), un organismu que tien como unu de los sos principales oxetivos la promoción nacional ya internacional de les entidaes locales y ciudaes de congresos que lu integren, y a la que va incorporase Uviéu.

Esta selmana celebróse l’Asamblea Xeneral del Spain Convention Bureau (SCB), la rede d’entidaes locales qu’arrexunta a 57 destinos de Congresos, partíos por tola xeografía española y que disponen de recursos humanos y técnicos abondos pa la organización de xuntes y eventos, dirixíos a un aforu mínimu de 500 persones. La SCB constituyir en 1984 nel senu de la Federación Española de Conceyos y Provincies (FEMP) como una sección especializada, cola denominación de Sección Española de Ciudaes de Congresos, siendo xuna de les redes pioneres. Nestos momentos representa’l 80% de les sedes de turismu de congresos d’España.

Na citada xunta participó Alfredo García Quintana, conceyal d’Hostelería, Turismu y Congresos del Conceyu d’Uviéu, y nel desenvolvimientu de la mesma aprobose la nueva composición del Conseyu de Gobiernu de la entidá, al que s’incorporó’l destín d’Uviéu, al pie de otros 13 que tán comprometíos col desenvolvimientu del subsector MICE nes sos localidaes.

L’oxetivu de la SCB ye afitar a les ciudaes españoles como destín de congresos. El conceyal uvieín manifestó’l so prestu porque Uviéu pase a formar parte de los órganos de gobiernu del SCB y que, según les sos palabres, “supon la reconocencia d’Uviéu como destín de xuntes y congresos, poniendo en valor les instalaciones del Palaciu d’Esposiciones y Congresos de Calatrava y l’Auditoriu Príncipe Felipe como sedes pa la celebración de grandes eventos de calter nacional ya internacional. Tamién representa un respaldu y sofitu a la política turística que se vien desenvolviendo na nuesa ciudá dende tomar de posesión del nuevu equipu de gobiernu”.

Dende la área de turismu del Conceyu d’Uviéu afitóse’l desenvolvimientu del segmentu MICE como unu de los principales oxetivos pal mandatu. Les perspectives pa 2020 yeren bien optimistes, doblando’l númberu d’eventos celebraos en 2019. La llegada del coronavirus obligó a trabayar na reprogramación de congresos nel añu 2021, evitando na midida de lo posible la cancelación de los mesmos.

Tamién te podria gustar