Uviéu va destinar 102.000 euros a entidaes que realicen iniciatives sociales

by redacción asturnews | abril 23, 2019 5:04 pm

El Conceyu d’Uviéu va destinar esti añu 102.000 euros a entidaes que realicen iniciatives sociales. Les solicitúes a esta convocatoria de la Conceyalía d’Atención a les Persones ya Igualdá van poder presentase nel plazu d’un mes tres la so publicación nel BOPA.

El Conceyu d’Uviéu vieno acabante d’abrir una nueva convocatoria d’ayudes a entidaes ensin ánimu d’arriquecimientu para desenvolver proyectos de calter social. La Xunta de Gobiernu aprobó la propuesta de la Conceyalía d’Atención a les Persones ya Igualdá, que dirixe la conceyala Marisa Ponga, que va cuntar con un presupuestu de 102.000 euros para anguaño.

La convocatoria ta destinada a proyectos y actividaes de prevención, promoción, información y sensibilización social empobinaos a facilitar l’atención social a persones que s’atopen n’una situación de desigualdá social y en riesgu d’esclusión social, según el sofitu a les sos families y otros proyectos empobinaos específicamente a colectivos de muyeres y xuveniles.

Les llínees de servicios sociales que puen desenvolvese tán rellacionaos con temátiques diverses de programes como:

El plazu de presentación de solicitúes va tar abiertu mientres un mes a partir de la publicación de la convocatoria nel BOPA.

Source URL: http://asturnews.com/uvieu-va-destinar-102-000-euros-a-entidaes-que-realicen-iniciatives-sociales/