Portada Cooperación Uviéu s’axunta a la cellebración d’Amnistía Internacional “Ciudaes pola vida, ciudades contra la pena de muerte”

Uviéu s’axunta a la cellebración d’Amnistía Internacional “Ciudaes pola vida, ciudades contra la pena de muerte”

by asturnet

Un cañón de lluz va proyectar sobre’l Teatru Campoamor d’Uviéu el llema “Non a la pena de muerte” durante tola nueche del 30 de payares. Representantes de los grupos políticos, con representación municipal, participarán nun actu contra la pena capital a partir de les 20,00 nel Teatru Campoamor.

Uviéu va participar na V Xornada Internacional “Ciudaes pola vida, ciudaes contra la pena de muerte” que se cellebra’l 30 de payares. La iniciativa, recordatoria de la primera abolición de la pena de muerte na llexislación d’un estáu européu, por parte del Gran Ducáu de Tosacaba en 1786, ta convocada pola Coalición Mundial contyra la pena de muerte y la so promotora a nivel internacional ye la Comunidá de San Egidio y aministía Internacional nel Estaú español.

Otros conceyos asturianos como Noreña o El Franco van axuntase tamién a esta iniciativa pol respetu a los derechos humanos con delles actividaes.
Con esta proyección el Teatru Campoamor axuntaráse a otros centros de relevancia mundial onde tamién se proyectará esta petición, ente ellos destaquen el Coliséu de Roma, l’Atomiun de Bruseles o la Catedral de Barcelona.

Tamién te podria gustar