Portada Conceyos Uviéu reabre la Oficina de Turismu d’El Escorialin esti llunes

Uviéu reabre la Oficina de Turismu d’El Escorialin esti llunes

by redacción asturnews

Uviéu reabre la Oficina de Turismu d’El Escorialin esti llunes y fai anuncia de la próxima reapertura del Albergue de Pelegrinos con reserva previa y midíes especiales frente a la Covid-19.

El Conceyu va reabrir esti llunes día 8 la Oficina d’Información Turística d’El Escorialin que permanecía pesllada dende l’entamu del estáu d’alarma. La Oficina, con serviciu tou los díes de 10 de la mañana a 6 de tardar, va tar atendida por personal de la Escuela Taller “Uviéu, entamu del Camín” de la conceyalía d’Economía y Empléu.

Pa la reapertura d’El Escorialin  la conceyalía d’Hostelería, Turismu y Congresos aplicó la Guía de directrices y encamientos pal amenorgamientu de l’andada por coronavirus ellaborada pol Institutu pa la Calidá Turística Española (ICTE) pa Oficines d’Información.  Les guíes del ICTE tán ellaboraes por un comité técnicu coordináu pola Secretaría d’Estáu de Turismu y la Federación Española de Conceyos y Provincies (FEMP).

Amás d’un refuerzu na llimpieza y de formación específica del personal, les midíes inclúin cartelería d’alvertencies al usuariu –usu de mázcaros y distancia de seguridá-, d’información sanitaria -teléfonos y contactos énte síntomes- y del propiu funcionamientu de la oficina, yá que solo podrá atendese a una persona de cada vez. La Guía pa Oficines d’Información del ICTE pola Covid-19 encamienta incentivar la información online, pero dexa facilitar documentación en papel (folletos, mapes, planos….) siempres que los oxetos que toque cualquier usuariu y nun los lleve, tírense darréu y en nengún casu reutilícense.

La Oficina d’El Escorialin va tener una dedicación especial a la promoción del Camín primitivu de Santiago, una de les llínees prioritaries de promoción turística del equipu de gobiernu municipal, un recursu pal que se creó un nuevu logotipu y que s’espera tenga una importante crecedera de cara al Xacobeo 2021, inclusive tres la pandemia y más nel casu del Camín Primitivu, siempres con menos aglomeración que’l Camín Francés.

El refuerzu d’esta promoción inclúyese tamién na meyora de la señalización esterior que yá ta realizando n’El Escorialin.

Tamién te podria gustar