Portada Sociedá Uviéu ponen marcha un Programa de Fomentu de la Biodiversidá nos parques y xardinos del conceyu

Uviéu ponen marcha un Programa de Fomentu de la Biodiversidá nos parques y xardinos del conceyu

by redacción asturnews

Uviéu vieno acabate poner en marcha un Programa de Fomentu de la Biodiversidá nos parques y xardinos del conceyu. Esti programa ye una de les propuestes plantegaes por FCC Mediu Ambiente, concesionaria del últimu contratu de meyora d’espacios verdes y arboláu.

El Conceyu d’Uviéu, en collaboración con FCC Mediu Ambiente y la ONG SEO BIRDLIFE, pon en marcha un nuevu programa pa estudiar en detalle la biodiversidá de les zones verdes de la ciudá y ameyorar la so protección. El plan ye una de les propuestes plantegaes pola empresa concesionaria del contratu de meyora d’espacios verdes y arboláu axudicáu’l pasáu mes d’agostu, al traviés del cual atiéndese 2.700.000 metros cuadraos de zones verdes amás de 45.000 árboles.

Según recordó la conceyala d’Infraestructures y Servicios Básicos, Ana Rivas, en dichu contratu, de casi 5.000.000 d’euros, incluyéronse meyores sustanciales nel serviciu y otres de calter tecnolóxicu como la App presentada va meses que dexa al ciudadanu unviar datos, imaxes y allugamientu de desperfectos en parques y xardinos que precisen una intervención técnica.

A estes meyores súmase agora esti Programa de Fomentu de la Biodiversidá nos parques y xardinos d’Uviéu, que detallaron Susana Pelegrín, responsable calidable, Mediu Ambiente y Sostenibilidá de FCC Mediu Ambiente y Nicolás López, responsable del Programa de Caltenimientu d’Especies y delegáu de SEO/BIRDLIFE n’Asturies. Va empecipiase realizando un analís de la situación actual pa darréu ellaborar un plan d’acción que va incluyir midíes como embrivir l’usu de agroquímicos y productos fitosanitarios d’elevada tosicidá, amenorgar la frecuencia de siega, la creación d’estructures pa favorecer la biodiversidá y el siguimientu y control de la flora exótica invasora. De forma paralela va ufiertase formación a los emplegaos pa convertilos en “axentes de campu” y va realizase un esfuerzu divulgativu p’arreyar a tola ciudadanía: per un sitiu van desenvolvese campañes de formación en centros educativos del conceyu y por otru, va crease un grupu de voluntariáu urbanu” nel que se van plantegar actividaes como siguimientu d’aves urbanes, plantíu d’árboles o fabricación de caja nido. Tamién se va celebrar el Día Internacional de les Aves la primer fin de selmana de’l mes d’ochobre.

La conceyala indicó que “esti proyectu ambiciosu” sumir a otros yá entamaos como los desenvueltos en materia de llimpieza “colos que consiguimos amenorgar la contaminación acústico y medioambiental”. Ésti, ye por tanto, “un pasiquín más nel camín que yá entamemos p’ameyorar la calidá de vida”, concluyó.

Documentos:   Biodiversida Uviéu(SEO-FCC).pdf

Tamién te podria gustar