Portada Política Uviéu llanza la primer encuesta ciudadana pa definir la so estratexa 2015-2025

Uviéu llanza la primer encuesta ciudadana pa definir la so estratexa 2015-2025

by redacción asturnews

El Conceyu d’Uviéu publicó esti día la primer encuesta ciudadana dientro del procesu d’ellaboración de la estratexa Uviéu 2015-2025. La consulta, dirixida tantu a los vecinos empadronaos como a persones que nun moren nel conceyu, toma como base’l documentu Identificación de problemes y retos urbanos nel que los espertos determinaron los principales retos que presenta Uviéu dende’l puntu de vista físicu y medioambiental, social, económicu, territorial y cultural.

La encuesta va poder completase hasta’l día 16 de mayu al traviés de la páxina web www.oviedo.es y tamién va poder rellenase en papel na rede de centros sociales del conceyu. L’oxetivu ye conocer el grau acordies con los problemes y retos detectaos, la importancia concedida a cada unu d’ellos y l’orde de prioridá pa encetalos. La encuesta va dexar coles mesmes incluyir otros problemes y retos ensin detectar primeramente.

Al marxe de los ciudadanos y ciudadanes que participen, el Conceyu d’Uviéu unvió’l cuestionariu a les organizaciones vecinales, sociales, deportives, culturales, de comerciantes y axentes sociales de la ciudá pa conocer de primera esquito la so opinión. El plan estratéxicu Uviéu 2015-2025 va definir les llínees fundamentales de desenvolvimientu del conceyu na próxima década. Tratar d’un documentu imprescindible pa emponer la planificación del futuru del conceyu y pa poder allegar a les ayudes que la Unión Europea convoca pa distintes finalidaes.

Apuerta a la encuesta Uviéu 2015-2025
http://goo.gl/eKqlVl

Consulta’l documentu Identificación de problemes y retos d’Uviéu http://goo.gl/dSKlLZ.

Tamién te podria gustar