Portada Conceyos Uviéu ye la primer ciudá d’España en cuntar con un vehículu cero emisiones y ruios” pa recoyer borrafes

Uviéu ye la primer ciudá d’España en cuntar con un vehículu cero emisiones y ruios” pa recoyer borrafes

by asturnet

La capital cuntará partir d’esta selmana cola primer plataforma de movilidá de carga trasera pa servicios urbanos, un vehículu cien per cien eléctricu, autu-recargable y reciclabe, presentaáu la selmana pasada pol Alcalde, Alfredo Canteli y el conceyal de Servicios Básicos, Gerardo Antuña.

L’Alcalde, Alfredo Canteli y el conceyal de Servicios Básicos, Gerardo Antuña, presentaron, frente al Teatru Campoamor, el primer vehículu de recoyida de borrafes de carga trasera, cien per cien eléctricu, autu-recargable y reciclabe d’España, que va pasar darréu a formar parte de la flota municipal temporalmente.

El conceyal Antuña, indicó que la plataforma de movilidá va empezar a funcionar “darréu en periodu de pruebes y, al nun tener caxa compartida, un día va salir pa recoyer orgánica y otru para cartón. Va funcionar como un vehículu más de la flota. La idea ye siguir trabayando por que’l serviciu de llimpieza d’Uviéu sía pioneru en ‘cero ruios y cero emisiones’.

Tamién te podria gustar