Portada Sociedá Uviéu inaugura na plaza Trescorrales so Belén más asturianu

Uviéu inaugura na plaza Trescorrales so Belén más asturianu

by redacción asturnews

La Corporación municipal, encabezada pol conceyal de Cultura, Roberto Sánchez Ramos, y l’Asociación Belenista, entidá encargada de la creación de les escenes de la Nacencia, inauguró’l Belén la selmana pasada al pie de so Alteza Real el Príncipe Abdeladid, unviáu de les sos Maxestaes los Reis Magos, y el so séquitu de paxes acompañaos pela banda de gaites Xácara.La plaza de Trescorrales acoyó como tolos años la inauguración del Belén de l’Asociación Belenista d’Uviéu, que recreó una aldega típica asturiana con casones, horru, capiya con ‘La Santina’… amás de dos belenes d’estilu bíblicu tradicional. Per primer vegada, el Príncipe Abdeladid, primu de Aliatar, participó na inauguración oficial. Llegáu a Uviéu con un séquitu del Alloñáu Oriente y acompañáu pela Banda de gaites Xácara desfiló dende la plaza de la Catedral hasta l’antigua plaza del Pexe partiendo carambelos y suaños ente los más pequenos. Na puerta de Trascorrales, el conceyal de Cultura, Roberto Sánchez Ramos, apurrió-y les lleves coles qu’abrió la puerta dexando pasu a cientos de persones que nun queríen perdese l’apertura del Belén de l’Asociación Belenista d’Uviéu, actu oficial que pa munches marca l’entamu de la fiestes navidiegues na ciudá.

“Con esta inauguración empecipiamos una dómina bien guapa pa tola ciudadanía uvieina, que son les fiestes de Navidá y la resultancia d’un trabayu inmensu de l’Asociación Belenista, un esfuerzu que reconoz la ciudadanía y que se mide en cifres. En 2015-2016 pasaron por Trascorrales 81.600 persones; un añu más tarde, 87.400 y l’añu pasáu, 90.700 persones visitaron esti Belén, una de les actividaes con mayor públicu na ciudá. D’entrada hai que pidir un aplaudo pa toles persones que nos allanten vistir de forma voluntaria, los belenistas. Munches gracies”, aseguró’l conceyal de Cultura, Roberto Sánchez Ramos, quien tamién se refirió “a los 40 años de Constitución que güei celebramos; debemos de sentinos bien satisfechos de tener unes riegles de xuegu fundamentales pa la llibertá, la fraternidá, la democracia y la llibertá política de el españoles y españoles que vivimos en paz y n’harmonía”, especificó.

Eulalia Nacencia, de l’Asociación Belenista d’Uviéu, en nome de la entidá, estimó’l sofitu del Conceyu d’Uviéu y la presencia de los cientos de persones que s’atacaben na plaza: “Con estes creaciones queremos qu’abluquéis como cuando eráis neños”. La so alteza Real, el Príncipe Abdeladid, estimó la invitación” a “venir un pocu antes a Uviéu de que lleguen vos Reyes Magos” y estimó  al Conceyu y a los asistentes a la inauguración la so presencia, deseyando felices fiestes a Uviéu. Quedaba asina, oficialmente, inaugurada la Navidá.

Tamién te podria gustar