Portada Conceyos Uviéu estrena un nuevu ciclu de charres p’averar la zarzuela a los barrios

Uviéu estrena un nuevu ciclu de charres p’averar la zarzuela a los barrios

by redacción asturnews

Les conferencies de “Avérate a la zarzuela”, toes gratuites, arrinquen esti miércoles, día 19, nel centru social de L’Argañosa n’Uviéu y nel entamar de la selmana presentaben el programa’l conceyal de Cultura, José Costillas; la conceyala de Centros sociales, Lourdes García y el responsable municipal de la temporada de zarzuela, Cosme Marina.

La conceyala d’esta área, Lourdes García; el conceyal de Cultura, José Luis Costillas y el programador y responsable municipal de la temporada de zarzuela, Cosme  Marina, presentaron en rueda de prensa, una nueva versión de “Avérate a la ópera” y “Avérate a la música”, esta vegada con “Avérate de la zarzuela”, énte l’inminente entamu de la temporada, el 27 de febreru. “Ye la oportunidá que, dende estes conceyalíes, brindar a los vecinos d’Uviéu de conocer la zarzuela per boca de verdaderos espertos ensin salir del barriu, nos centros sociales”, sorrayó Costielles. “Va participar un elencu d’espertos de luxos, de la Universidá, del mundu de la composición, un cartelu únicu pa poder sentir esti xéneru al traviés de les sos palabres. Quiero destacar l’ésitu d’iniciatives como esta yá que, por casu, n’Avérate a la ópera” y en collaboración cola Fundación Ópera, 400 persones participaron nestes charres. Tamos consiguiendo averar muncho más la programación cultural”.

Lourdes García, responsable municipal de Centros sociales, detalló que la primera de les charres va ser esti miércoles, a les  18.30 hores, nel  centru social de L’Argañosa y va correr al cargu de la catedrática de la Universidá d’Uviéu, Encina Cortixu, con un clase maxistral sobro ‘El barberillo de Lavapiés’. Tamién van tar el director d’escena y ex director del Teatru Real, Emilio Sagi; Antoni Parera y la postrera, al cargu de Curru Carreres. Nesti programa, como los anteriores, va haber un sortéu d’entraes y tamién pases vip pa la iniciativa de ‘Vivi la to orquesta dende dientro’ qu’acomete la Orquesta Uviéu Filarmonía, que va participar en tolos títulos de la temporada de zarzuela”.

Cosme Marina, responsable de la temporada de Zarzuela, destacó “el fuerte llabor didácticu y pedagóxica d’esti ciclu, qu’avera al públicu a esti xéneru con ponentes de primer nivel”.

Tamién te podria gustar