Portada Conceyos Uviéu destina 3,34 millones a contratar 139 demandantes d’emplegu

Uviéu destina 3,34 millones a contratar 139 demandantes d’emplegu

by redacción asturnews

Uviéu destina 3,34 millones a contratar 139 demandantes d’emplegu en seis nuevos proyectos y un equipu directivu, docente y de sofitu de 27 persones que se va encargar de formar a 112 beneficiarios, que tienen de tar desemplegaos.

“Siguimos trabayando para ufiertar oportunidaes llaborales a los vecinos del nuesu conceyu”, celebraba Rubén Rosón, conceyal d’Empléu na recepción de los nuevos trabayadores de les escueles taller y talleres d’empléu. A partir de la próxima selmana va arrincar l’adecuación del Mercáu de La Corredoria, les siendes del Camín de Santiago, los Meandros del Nora, les instalaciones deportives municipales y espacios públicos en desusu.

La vicealcaldesa, Ana Taboada y el conceyal d’Economía y Emplegu nel Conceyu d’Uviéu, Rubén Rosón, recibieron esta selmana nel salón de plenos a los y les trabayadores de los nuevos proyectos de les escueles taller y talleres d’emplegu. El Conceyu destinó 3,34 millones d’euros a seis nuevos proyectos d’emplegu de los que se beneficien 139 persones inscrites como demandantes d’empléu nes oficines del Serviciu Públicu d’Emplegu del Principáu d’Asturies y un equipu directivu, docente y de sofitu de 27 persones que se va encargar de formar a 112 beneficiarios, que tienen de tar desemplegaos. D’ellos, 72 son mayores de 25 años que van participar en talleres d’empléu. Y otres 40 van ser mozos menores de 25 años que van formar parte de les escueles taller y que tienen de tar inscritos nel Sistema de Garantía Xuvenil.

Toos estos proyectos, que van tener una duración de 18 meses nel casu de los proyectos d’escueles taller y de 12 meses nel de los los proyectos de talleres d’emplegu, van arrincar la próxima selmana. Pal so desenvolvimientu, el Conceyu d’Uviéu llogró una subvención del Serviciu Públicu d’Empléu del Principáu d’Asturies de 2.312.824 euros. Una cifra a la qu’hai que sumar l’aportación municipal, qu’algama los 1.0314.178,56 euros.

“Esti mandatu’l paru baxó n’unes 5.000 persones n’Uviéu”, destacó Rubén Rosón para resaltar dempués qu’al traviés de distintes acciones dende’l Conceyu creáronse más de 600 empleos temporales al añu. “Siguimos trabayando para ufiertar oportunidaes llaborales a los vecinos del nuesu conceyu”, celebró’l conceyal. Indicó tamién qu’esti tipu de programes sirven tamién para revitalizar distintos espacios de la ciudá y tienen un impactu directu nel día ente día de los uvieinos.

Los proyectos que se van desenvolver col financiamientu apurríu pol Gobiernu Asturianu y el Conceyu d’Uviéu son los siguientes:

    Escuela taller “Uviéu, entamu del Camín” (702.714 euros).

Va Consistir n’una serie de trabayos de recuperación y puesta en valor de caminos y senderos venceyaos al Camín de Santiago. Tamién se va potenciar Uviéu como entamu del Camín Primitivu y como encruz d’itinerarios históricos al traviés del serviciu d’atención a visitantes y el so espardimientu al traviés de redes sociales y producto web.

    Escuela taller “Recuperación de la redolada de los meandros del Nora” (521.856 euros).

Va Encetar la recuperación medioambiental y d’elementos de patrimoniu natural según señalización y divulgación de los valores ambientales na redolada de los meandros del Nora.

    Taller d’empléu “Mercáu y más Corredoria” (962.292,52 euros).

El so oxetivu principal va ser l’acondicionamientu del edificiu Mercáu de La Corredoria.

    Taller d’empléu “Urbanismu tácticu” (485.129,52 euros)

Inclúi’l desenvolvimientu d’acciones de tresformamientu y aprovechamientu d’espacios públicos y equipamientos municipales para fomentar la participación ciudadana y l’usu lúdico y sostenible.

    Taller de empleo “Uviéu eco-eficiencia” (669.010,52 euros)

Va Escorrer la meyora de la eficiencia y accesibilidá de los vestuarios y aseos del Palaciu Municipal de los Deportes y otros equipamientos deportivos municipales.

Tamién te podria gustar