Portada Conceyos Uviéu consigue “cifra récord” de participantes nel International Cheese Festival

Uviéu consigue “cifra récord” de participantes nel International Cheese Festival

by redacción asturnews

Uviéu consigue más de 4.000 quesos participantes, “cifra récord”, nel International Cheese Festival, sigún vieno a dicir l’Alcalde, Alfredo Canteli, esta selmana nuna xunta col Comité d’organización del International Cheese Festival, que se va celebrar n’Uviéu del 3 al 6 de payares.

El primera edil, acompañáu del conceyal de Turismu y Hostelería, Alfredo García Quintana, recordó que “llevamos dos años trabayando pa esta cita, con una pandemia pel mediu. Y a la fin, esti próximu mes, más de 4.000 quesos participantes, cifra récord, van ufiertar na nuesa ciudá. Payares va ser un mes importante para Uviéu. Gracies a el organizadores, Luisa ViIlegas,  Oskia Yaben y John Farrand y tamién al Gobiernu del Principáu, en concretu a Alejandro Calvo, conseyeru de Mediu Rural y Cohesión Territorial”.

Canteli convidó a los que nos visiten a que “esfruten de la nuesa ciudá y a que vuelvan”. Tamién pidió al comerciu y a la hostelería uvieina “que tengamos un tratu esquisitu con ellos, porque van ser embaxadores de la nuesa ciudá”.

Tamién te podria gustar