Portada Sociedá Uviéu concede la Medaya d’oru de la ciudá a Eloy Palaciu

Uviéu concede la Medaya d’oru de la ciudá a Eloy Palaciu

by redacción asturnews

El Consistoriu otorga la máxima distinción de la ciudá al bomberu fináu na quema de Uría, nun emotivu actu celebráu la selmana pasada nel Salón de plenos.

” Uviéu güei non solo rinde homenaxe a un home bonu, recuerda a un trabayador públicu que la so vocación de serviciu yera’l bien común y costó-y la vida”, asegura l’Alcalde.

El Plenu municipal alcordó’l pasáu 2 d’agostu la concesión de la medaya d’oru de la ciudá a Eloy Palaciu, fináu na quema de Uría tres 24 d’años como funcionariu municipal nel Serviciu d’Estinción de Quemes d’Uviéu (S.Y.I.S). El salón de plenos acoyó esta tarde la ceremonia,  cola que’l Conceyu reconoz asina, cola máxima distinción de la ciudá, a títulu póstumu la valentía, entrega y responsabilidá» d’un bomberu «siempres dispuestu a ayudar».  Una hora antes, nel cuartel de Rubín, afayóse una placa na so memoria.

L’actu empezó cola llectura, per parte del secretariu municipal, de l’acta del plenu nel que la Corporación aprobó por unanimidá la concesión de la Medaya d’oru.

El mayor de los fíos d’Eloy Palaciu cerró l’actu con una emotiva alcordanza al so padre y tamién a los compañeros del SEIS finaos apocayá. Del so proxenitor aseguró que “yera la máxima esposición d’arrogancia, valor y compromisu”. Y de la que abandonaba l’atril, na plaza del Conceyu, empezaben a sonar les serenes de los bomberos.

Tamién te podria gustar