Portada Fiestes Uviéu cellebró esti fin de selmana la tradicional Feria de l’Ascensión

Uviéu cellebró esti fin de selmana la tradicional Feria de l’Ascensión

by asturnet

Uvieu cellebró esti sábadu la segunda de les tres xornaes que componen la popular Feria de l’Ascensión. El certame, qu’homenaxea al campu ovetense, tuvo llugar na plataforma superior de la estación de Renfe y nes places de Porlier y de la Catedral, que’acueyen el Mercáu Astur. Amás, el Teatru Filarmónica vivió’l vienres les actuaciones de Verdasc, Blima y Chiquitrinos y el sábadu la participación de Dulcamara, Tuenda y Corquieu.

Nes carpes asitiaes na esplanada de la Renfe tuvieron llugar les tradicionales esposiciones de quesos y otros productos gastronómicos de la rexón asino como dellos puestos d’artesanía tradicional. Esti recintu ta abiertu al públicu durante tol fin de selmana, de 10:00 a 21:00 de la nueche. A les 11:30 d’esti sábadu va tener lllugar ellí mesmo una muestra de folclore nel que van participar gaiteros, cantantes de tonada y grupos de baille.

El domingo a ser el runu pal día grande de la feria col repartu del bollu preñáu y la botella de vinu pa los abonaos a la Sociedá Ovetense de Festeyos. Amás durante sábadu y domingu los restaurantes del la ciudá van ufiertar el menú típicu de l’Ascensión consitente en menestra, carne gobernada y tarta de quesu con cerezes.

Tamién te podria gustar