Portada Música Uviéu, capital del folk con bona acoyida del públicu

Uviéu, capital del folk con bona acoyida del públicu

by asturnet

Seis grupos asturianos abrieron el Festival de música folk que se cellebró per primer vegada con motivu de la feria de L’Ascensión n’Uviéu. Tolos conciertos ficierónse na llábana de la estación de tren, y al horariu tan poco común pa esti tipu de fiestes, el públicu respondió con una acoyida que bien pue calificase como bastante bona, si se toma en cuenta que los conciertos entamaben al rodiu de les 20,30 y acababen a les 23,30, hora más propia pa un comienzu les en cites asemeyaes.

Los encargaos d’abrir el festival el vienres fueron Los Gatos del Fornu, d’Uviéu, y Llan de Cubel, qu’amosó a les clares por qué ye’l grupu asturianu con más renome internacional. El sábadu entamó el grupu rioseyanu Corquiéu y acabó la nueche Tejedor, con un final perguapu, tocando xunto con dellos componentes de la Banda de gaites ‘Tabladar’ el tema ‘Gaites del infiernu’. Referencies a la boda ente Letizia Ortiz y el Príncipe Felipe nun faltaron nengún de los dos díes.

Los encargaos de zarrar el festival fueron Llangres y Xuacu Amieva. El grupu de Llangréu sabe cómo gustar: L’arpa nos sos temes seliquinos y la fuerza que tien nel restu de les pieces dan-y un toque únicu na música folk asturiano. Llueu tocó-y a Xuacu Amieva, que depués de tantos años enriba nun escenariu yá sabe como ganase al públicu.

Tamién te podria gustar