Portada Turismu Uviéu allega a Fitur col enfotu de caltener la medría de turistes

Uviéu allega a Fitur col enfotu de caltener la medría de turistes

by redacción asturnews

Uviéu allega a Fitur col enfotu de caltener la medría de turistes estranxeros, depués de que la ciudá recibiera ente xineru y payares del añu pasáu 91.409 visitantes llegaos d’otros países, 5.972 más que nel mesmu periodu del añu anterior.

Les previsiones del Ayuntamientu pasen agora porque los datos sigan ameyorando gracies a eventos como l’II Congresu Mundial sobro Destinos Turísticos Intelixentes.

Ente xineru y payares del añu pasáu, Uviéu recibió 91.409 turistes estranxeros, 5972 más que nel mesmu periodu de 2016 según los datos del Institutu Nacional d’Estadística. Una medría que tuvo los sos mayores picos n’abril y ochobre, con xubíes de 3761 y 2487 visitantes internacionales respectivamente en comparanza col mesmu mes del añu anterior. Xuna xubida que la conceyalía d’Economía va tratar de caltener cola so presencia esta mesma selmana nel stand d’Asturies na Feria Internacional de Turismu (Fitur).

Espérase, coles mesmes, que los datos vivan un nuevu impulsu a les puertes d’esti branu, cola celebración ente’l 18 y el 20 xunu del II Congresu Mundial sobro Destinos Turísticos Intelixentes. Pa esta edición del eventu, que l’añu pasáu celebrar en Murcia y tuvo 500 participantes, el Ministeriu d’Enerxía, Turismu y Axenda Dixital, escoyó Uviéu col enfotu de ufiertar una imaxe d’España alternativa a la de les vacaciones de sol y sablera.

Tres de la medría de viaxeros provenientes d’otros países, esplicó’l conceyal de la área d’Economía Rubén Rosón, atópense los esfuerzos realizaos pa promocionar les rutes de pelegrinos que pasen o tienen el so entamu na capital del Principáu y la presencia creciente n’espacios como la Feria Internacional d’Amueses de Xixón o’l Festival Internacional de la Mázcara Ibérica (FIMI), que se celebró’l pasáu mayu en Lisboa.

“Tamos trabayando pa caltener la crecedera de visitantes internacionales que llogremos con midíes como la promoción del Camín Primitivu o la mayor presencia en feries internacionales”, señaló’l conceyal, quien espresó’l so “prestu” porque Uviéu atópese a la cabeza del turismu n’Asturies.

Les previsiones, amás, pasen por qu’Uviéu amplíe’l so calendariu de salíes a feries internacionales y que la capital del Principáu tea presente nos eventos d’esti tipu que se celebren en París y Nantes, según nes nacionales de Bilbao, San Sebastián, Barcelona y Valladolid.

Escuérrese, d’esta miente, dar una mayor visibilidá a la ciudá y fomentar el sector turísticu local nel que los viaxeros estranxeros realizaron hasta payares de 2017 un total de 165.038 pernoctaciones, 15.296 más que nel mesmu periodu del añu anterior.

Tamién te podria gustar