Portada Comunicación Uviéu acueye’l primer congresu de pequeñes y medianes empreses del exe atlánticu peninsular

Uviéu acueye’l primer congresu de pequeñes y medianes empreses del exe atlánticu peninsular

by asturnet

El primer congresu de la Organización Supranacional de Comerciu y Servicios del Exe Atlánticu (OSPEA)entama esti viernes 17 con presencia del presidente del gobiernu asturianu Vicente Álvarez Areces. A lo llargo de tres xornaes, espertos, representantes institucionales y profesionales del ámbitu empresarial van xuntase debatir de les sos estratexes p’aprovechar l’importante potencial económicu y comercial del noroeste ibéricu, un mercáu d’unos once millones de persones xuníu por llazos culturales y hestóricos comunes.

L’aconceyamientu promuévelu OSPEA, una organización qu’atropa a federaciones empresariales nes comunidaes del noroeste de los dos estaos peninsulares y sofítenlu les instituciones gubernamentales de Galicia, Castiella y Lleón, Asturies más les rexones Norte y Centru de Portugal. La primer xornada va tar dedicada na mesa d’estrenu a debatir alrodiu de les infraestructures na rexón como factores de competitividá y nun segundu debate a enfocar les potencialidaes comerciales del mercáu que formen les comunidaes del exe atlánticu. La última ponencia d’esti viernes 17 va tar dedicada a les polítiques del turismu de prosimidá na zona.

Los vínculos culturales que xunen a les comunidaes del noroeste van ser l’oxetu de la primer mesa redonda de la xornada del sábadu, dedicada tratar de la presencia del Camín de Santiagu y a les hermandaes llingüístiques de los dos idiomes del troncu común asturlleonés: l’asturianu y el mirandés, asina como de les fales de transición astur-galaiques. Una actuación de los Pauliteiros de Sendim pondrá el pieslle a esta primer mesa redonda sobre los vínculos culturales y llingüísticos de la rexón atlántica.Les otres ponencies pa debatir a lo llargo del sábadu van tar centraes nos fondos europeos y la so importancia nel desarrollu del noroeste peninsular, y na cooperación transfronteriza, transnacional ya interrexonal. Pela tarde del sábadu, los congresistes van visitar la sidrería Tierra Astur y la tienda de productos asturianos de la empresa CRIVENCAR, como exemplos de pymes dedicaes a la industria agroalimentaria autóctona, y darréu treslladaránse a Xixón, onde van ser recibíos nel Ayuntamientu pola alcaldesa Paz Fernández Felgueroso.

La última xornada del congresu, nel domingu 19 va debatir alrodiu de “El retu de la anovación y la competitividá nes Pymes de Comerciu y Servicios”, “La empresa familiar y la importancia del sector agroalimentariu na Eurorexón”. Piesllen el congresu dos conferencies, la primera de María Luisa de Miguel Corrales, coordinadora de l’Asociación Empresa Muyer sobre el papel de la muyer emprendedora na empresa familiar y darréu el portugués Joao Palmeiro, presidente de l’Associaçao Portuguesa de Imprensa falará del futuru de los medios impresos y la importancia d’esti sector dientro de les pymes de turismu y comerciu.

Tamién te podria gustar