Portada Educación Uviéu acueye les III Xornaes sobre ámbitos profesionales de la Pedagoxía

Uviéu acueye les III Xornaes sobre ámbitos profesionales de la Pedagoxía

by asturnet

L’Asociación Asturiana de Pedagoxía (ASPE) organiza estos díes les III Xornaes sobre los ámbitos profesionales de la Pedagoxía, col fin de mostrar el trabayu que los titulaos y titulaes en pedagoxía tán faciendo en diferentes ámbitos.

Esti martes, 8 de febreru la sesión de la mañana empezará con trés “Talleres simultáneos” de diferentes temátiques y concluirá cola mesa de esperiencies “La Pedagogía en la Intervención Social”. Darréu tendrá llugar una “Comida Pedagógica” nel comedor de la Facultá na que cada persona que tea interesada en participar llevará dalgo pa compartir colos demás (la comida pue dexase nel comedor dende primer hora). Na sesión de la tarde tendrá llugar la tercera de les meses, “La Pedagogía en los Escenarios Virtuales” y una conferencia impartida por José Manuel Suárez, presidente de la Asociación Profesional de Pedagogos y Psicopedagogos de Galicia (APEGA).

Les xornaes organízales l’Asociación Asturiana de Pedagoxía (ASPE), cola collaboración de la Universidá d’Uviéu, el Departamentu de Ciencies de la Educación, la Facultá de Formación del Profesoráu y Educación y l’Asociación Llibre d’Estudiantes d’Educación.

Tamién te podria gustar