Portada Cooperación Uviéu acueye la I Feria Europea del Emplegu

Uviéu acueye la I Feria Europea del Emplegu

by asturnet

L’Auditoriu Príncipe Felipe d’Uvieu va ser l’escenariu qu’acueya, nos díes 29 y 30 de Setiembre, la I Feria Europea del Emplegu organizada pola Cámara de Comerciu d’Uvieu, la Dirección Xeneral de Rellaciones Esteriores y Asuntos Europeos y el Serviciu Públicu d’Emplegu del Principáu d’Asturies.L’eventu, que forma parte de la festividá del Añu Europeu de la Movilidá de los Trabayadores, va celebrase a la vez en distintos países europeos, nos países candidatos, y n’Islandia, Noruega y Suiza.

Los visitantes de la I Feria del Emplegu van poder informase sobre les oportunidaes d’emplegu de dalgunes empreses qu’ufierten oportunidaes llaborales en toa Europa, les instituciones participantes nesti proyeutu y los conseyeros EURES (el portal de movilidá llaboral de la Unión Europea) de caún de los países. El llabor de los conseyeros va ser da-y al públicu que vaiga les condiciones necesaries pa trabayar n’Europa.

Amás de l’actividá de los puestos informativos, la organización tien programaes, pal día 29, abondes charres sobre oportunidaes de trabayu en caún de los países, sesiones informatives sobre condiciones y ventayes de trabayar nel estranxeru y conceyos con trabayadores que desarrollaron parte de la so trayeutoria profesional fuera de los sos llugares d’orixen y desplicarán la so esperiencia.

Na xornada del sábadu 30 va seguir l’actividá nos puestos y, amás, van celebrase les pruebes y procesos de selección de personal de la empresa DuPont Iberica pa les sos vacantes nel ámbitu europeu.

Más información:

Tamién te podria gustar