Unos 150 intelectuales reclamen poder discrepar ensin sufrir ostracismu nos EE.XX.

Unos 150 intelectuales reclamen poder discrepar ensin sufrir ostracismu nos EE.XX.
13 xunetu 10:21 2020 Imprimir

Unos 150 intelectuales y artistes, ente ellos Noam Chomsky, Gloria Steinem, Margaret Atwood, JK Rowling y Wynton Marsalis, espresaron esti martes pasáu la so esmolición pola intolerancia escontra les perspectives opuestes, la moda de la humildación pública y l’ostracismu” que ta ganando fuerza nos EE.XX., incluyíu’l llau más progresista del espectru políticu.

Los firmantes publicaron na revista Harper’s una carta na qu’aplauden el “necesariu axuste de cuentes” que se ta produciendo tres les protestes antirracistes y les demandes d’igualdá ya inclusión, pero tamién denuncien qu’eso “intensificó xuna nueva serie d’actitúes morales y compromisos políticos” que debiliten l’alderique públicu.

“El llibre intercambiu d’información ya idees, que son el sustentu vital d’una sociedá lliberal, ta acaldía volviéndose más estrechu. Anque esperábamos esto de la derecha radical, lo censurador ta estendiéndose más llargamente na nuesa cultura: la intolerancia escontra les perspectives opuestes, la moda de la humildación pública y l’ostracismu, y l’enclín a eslleir asuntos complexos de política n’una certitud moral cegadora”, escribieron.

Los intelectuales señalen que cada vez ye más frecuente escuchar llamaes a imponer “represalies rápides y dures en respuesta a lo que se percibe como transgresiones del discursu y el pensamientu”, y sostienen que lo “perturbador” ye que los líderes institucionales tán dando castigos desproporcionaos en llugar de reformes meditaes”.

“El editores son despidíos por publicar pieces revesoses, los llibros son retiraos por supuesta falta d’autenticidá, prohibese a los periodistes escribir de ciertes temes, los y les profesores son investigaos por citar trabayos de lliteratura en clase, un investigador ye despidíu por sopelexar estudios académicos revisaos, y el xefes de les organizaciones son cesaos polo que dacuando solo son erros cabileños”, esplicaron.

Los firmantes destacaron que les fuerces de la intolerancia tán ganando fuerza en tol mundu y tienen un aliáu poderosu en Donald Trump, que representa “una amenaza pa la democracia”, pero maticen que nun se debe dexar que la resistencia convertir na so propia especie de dogma o presión, que los demagogos de la derecha yá esploten”.

  Categories: